4.10.10

Pembelerden gitsem bu hafta, olur mu?

DİZAYN RAINBOWMAKER

Rainbowmaker'ın gerçek ismi Markus Hofko. Almanya'dan Yeni Zelanda'ya göç etmiş, dünyaya eğlenceli, oyuncu, deneysel, bazen de garip hatta rahatsız edici tasarımlar getiren bir dijital sanatçı. Nerelerde dolaşırken nerelerde buldum onu şu anda hatırlayamadım. Ama Stumble Upon'a eklemişim. Demek ki geçtiğimiz hafta içerisinde bi noktada kafayı takmışım yaptıklarına. Özellikle Barış işareti gösteren elle yaptığı çalışmalara. Buyrun altta bunlardan biri. Daha fazlası için de tıklayın. :)





EVİM GÜZEL EVİM MUTFAĞIMA RENGARENK SPATULALAR

Aslında bu aralar pasta kek yapmaktan biraz elimi ayağımı kestim. Vaktim olmuyor. Ama böyle rengarenk spatulalar mutfağımı süslerse acaba canım sürekli onlarla oynamak için iki yumurta, şeker, margarin ve unu karıştırmak ister mi? Spatulaların kaynağı Huset Shop.


 
SEHPA ÜSTÜ PORSCHE BOOK

Fuşya pembesi kapağına kanıp ay ne kadar da şirinmiş tam benlik diye kanmayın bayanlar. Bu ister istemez daha çok beylerin ilgi alanına giriyor. Ama bizim de arada sırada bir Porsche'yi arzulamaya hakkımız var. Değil mi?


ANİMASYON UMERIC

Sydney, Avustralya'daki Umeric Stüdyosunun çalışmaları. Tam kafayı yedirtmelik. Bu insanların hayal gücü nasıl çalışıyor, başka bir boyuttan mı geliyorlar bilmiyorum, ama tüm bunların yanında bir de bu animasyonları gerçekleştirmenin fiziksel zorlukları var. Hem tasarıma hem de software'e hakim Avusturalyalı kardeşler. Darısı bizim Türk tasarımcılarının başına. Buyrun Umeric websitesi.



Umeric 'Until Now' 2010. from Umeric on Vimeo.


HAFTANIN TAKINTISI
ŞARKI SÖZÜ

Takıntılıyım.com üyesi Bu Balık Pişmemiş'ten:

İçinde şarkı sözleri yazmayan albümler benim için kafadan bitmiştir. Bu konuda çok hassasım. Herkes korsan korsan şarkıları indirirken benim para verip aldığım albümün kapağını, içindeki resimleri, sayfaların dokusunu, şarkıların sözlerini tek tek sindirme lüksüm olmalı.

Sevgili Bu Balık Pişmemiş. Bu takıntını seninle sonuna kadar paylaşıyorum. Madem içinde şarkı sözü resim cisim olmayacak, e boş CD kapağı ver bana aynı şey!

No comments:

Post a Comment