20.10.10

Oldu Çarşamba

LOOKBOOK
Bu kadar geç kalmamın sebebi bütün hafta LookBook'la kafayı yemiş olmam. Öyle böyle değil, Facebook meysbuk kalmadı, sadece LookBook var benim için artık. Onun bunun kıyafetlerine bakıyorum. Fan oluyorum, kendi fotoğraflarımı koyuyorum. Çıldırmak üzereyim! O yüzden hemen birkaç tane beğendiğim LookBook modellerini burada paylaşayım bu haftaki. Hatta takıntı kategorisi olarak LookBook'u da bu bloga eklemek durumda kalacağım gibi gözüküyor artık. :)

DOG DAYS ARE OVER-Ebba Z
I CAN SEE RIGHT THROUGH TO YOU- Andy T.


L'AMANT- Nancy Z.

SOKAK SANATI LISBON

Takıntılıyım.com takımının keşfettiği ve bana gönderdiği inanılmaz bir sokak sanatı örneği. Unurth.com da böyle başka bir sürü cevherler dolu. Lisbon'daki bu binayı Blu ve Os Gemeos isimli sokak sanatçıları boyamışlar.

Dikkat edilmesi gereken bir nokta, dünyanın suyunu çıkaran kapitalist adamın gözleri binanın tepesinden sarkıtılan toplarla yapılmış. Ne zaman rüzgar eserse gözler bir oraya bir buraya oynuyor. İronik değil mi?



DİJİTAL SANAT BUZZ LIGHTYEAR İLÜSTRASYONU

Buzz Lightyear, Pixar dahilerinin hayal ettiği gibi bir bilgisayar animasyonu karakteri olmasaydı. Biraz daha insana yakın olsaydı, kaşının tüyleri kirli sakalı, gözünün kırışıklıkları bildiğimiz gerçekliğe yaklaşmaya çalışsaydı. Bir de Toy Story dünyası bizim bildiğimiz mutlu, şeker, aydınlık bir dünya yerine, yetişkinlerin bilim kurgu filmlerinden bekledikleri uzayın o karanlığının, tozunun, gizemliliğinin tüyleri ürperttiği, kalpleri çarptırdığı bir atmosfere bürünseydi. Bütün bunlar Pixar'a saygıdan kusur etmeden gerçekleştirilseydi, Buzz Lightyear işte böyle gözükürdü.


EVİM GÜZEL EVİM KULPLU CAM BARDAK
En süperi! Hem sıcak hem soğuk herşeyi içebiliyorum. Bu kulplu cam bardakların, Paşabahçe'den ordan burdan her yerden değişik dizaynlarını bulup koleksiyonunu yapmak istiyorum. 

Bir de anladığım kadarıyla bu konuda yalnız da değilim. Başka takıntılıları da var. Takıntılı Revolt'tan buyrun 'O BENIM BARDAĞIM'

Ofiste sadece benim kullandığım ve başka kimsenin kullanmadığı bir bardağım olmasına karşı hassasım. Çalışmaya başladığım ilk günden mükemmel bir bardak mimledim. Kalın cam ve kulplu. Hem su, hem de çay kahve içebiliyorum. Üzerinde revolt yazıyor, takıntılı rumuzum da ordan geliyor zaten. Bardağımı hep masamda saklıyorum. Diğer bulaşıklarla birlikte bulaşık makinesine atmıyorum. Kendim yıkıyorum. Bardağıma kimsenin göz dikmesine izin vermiyorum. 


Luigi Barmioli tasarımı




HAFTANIN TAKINTISI
ROMA(N)TİZMA

Havalar da yağmurlu gidiyor, asıl bu haftanın benim en çok taktığım takıntısı budur. Buyrun, Takıntılıyım.com üyesi UFAKVIK'tan.

Yağmurlu havalarda romantizm yapma adı altında şemsiyesiz el ele dolaşan çiftlere sinir oluyorum.Gökten sanki kova kova su boşaltıyor tanrı, elalem kaçacak delik saklanacak saçak altı ararken neymiş efendim yağmurlu havada dolaşmanın keyfi bir başka oluyormuş.Donuna kadar ıslanıyorsun ne keyfi ya.Ayakkabının içi havuzdan farksız.Çoraplar vıcık vıcık. Bir de destursuz bir şekilde araba geçti mi yanından tadından yenmez artık."Ay aşkım ne güzel ıslandık ya" diyen tiplere taş atasım geliyor o an.O havada olsa olsa zatürre olur,romatizma olur. Romantizm değil.Haydi yavrum ayrıl ayrıl, git evine koş, evinde yap cilveni romantikliğini. Sonra hasta bir sevgilinin triplerini çekmek zorunda kalacaksın.O zaman görürüm ben seni.

 Gene Kelly üstüne alınmasın :)





Gene Kelly - I'm Singing in the Rain
Uploaded by goldrausch. - See the latest featured music videos.

No comments:

Post a Comment