27.9.10

Emrak Altinok, Eels' Apple Trees, Doğum günü kıyafetleri, Mandal Takıntısı

DİZAYN HUNTER GATHERER

Bu hafta keşfettiğim ve aklımı başımdan alan bir dizayn stüdyosu. New York bazlı Hunter Gatherer'ın portföyü sadeliği, modernliği ve basitliğiyle kafa çevirten dizaynlarla dolu. Websitelerinin dolaştığım her sayfasında ağzımı açık bırakan çalışmalar gördüm. İşte birkaç tanesi. Daha fazlasını görmek isteyenler için de buyrun linki: Hunter Gatherer.

Mined Magazine için Bucky Fuller Portresi






MÜZİK EELS- END OF TIMES
Albümün sayfalarını karıştırırken önce şarkıların sözlerine takıldım. Sonra albümü dinlemeye başladım. 7. track Apple Tree tam 40 saniyelik, ufacık bir parça. İçimi kıpır kıpır yaptı, sözleri.

İş yerinde masamda dinlediğim Eels albümü

APPLE TREES

We were on this car trip,
And I was looking at these rows and rows of trees all along the highway.
I don't know what kind of trees, apples or something.
There were just like thousands and thousands of rows of a thousand trees each.
And I picked one tree that I could see about eight trees back in this one row in the middle.
Just one in a billion.
And that's how I felt.






FOTOĞRAF EMRAH ALTINOK
Emrah Altınok, Janset, Iraz Yöntem, Haken Gerçek, Levent Üzümcü, Ece Uslu gibi birçok oyuncunun portrelerini çekiyor. Beyaz bembeyaz fonda, parlak pasparlak gözlerini ortaya çıkarıyor hepsinin. Fotoğrafları internette çok paylaşılıyor bu aralar.
Arada yaptığı farklı çalışmaları da çok beğeniyorum. Bu yeni fotoğrafları Facebook'ta yakaladım bu hafta.

Konsept "Bir Freud Üçlemesi #1"

 


MODA BENSONI
Sonbaharda da arka arakaya bir sürü doğum günü partisi oluyor. İster istemez biraz özenli giyinmek lazım ve şimdiden kimin doğum gününe ne giyeceğim diye kara kara düşünmeye başladım ben. Her zamanki gibi internette stil avına çıktım. Şimdi amaç dükkanlara gidip, bu elbiselerin astronomik fiyatlarda olmayan benzer stillerini bulmak :)

Çizgili Organze Denizci Modeli


Beverly Hills İzci Elbisesi

HAFTANIN TAKINTISI
Takıntılıyım.com üyesi Arzuş'tan: MANDAL

Ben ciddi bir mandal takıntısı olan biriyim. Çamaşırların mandalları ya aynı renkte ya da çamaşırların rengine uygun olmak zorunda yoksa fena halde sinirleniyorum. Zaten mandal alırken her renk ve tonda olmasına çok dikkat ediyorum. Artık bu durumumu o kadar abartımki komşularıma da müdahale eder hale geldim, neyse ki beni tanıyan komşum hemen mandallarını düzeltiyor fakat eşim kızım ve bazı arkadaşlarım benimle dalga geçiyor ne yapsam da kendime engel olamıyorum. Hasta oldum bile bile delirdim göz göre göre.....

Arzuşçum al sana tam senlik mandallar :)


No comments:

Post a Comment