7.9.10

e bir giriş yapmak lazım tabi

MÜZİK CHAIRLIFT- BRUISES





I tried to do handstands for you
I tried to do headstands for you
Everytime I feel on you, yea everytime I fell...


MODA Urban Outfitters 
Deena & Ozzy Zip Front Moto Satchel































KISA ANİMASYON NO PETS ALLOWED
UZAY Galaktik YamYamlar Keşfedildi

Astronomların yaptığı son araştırmalarda, cüce galaksilerin büyük galaksiler tarafından yutulduğu ve bu şekilde büyük galaksilerin daha da büyüdüğü gözlemlendi. Büyük galaksiler güçlü çekim kuvvetleriyle küçük galaksilerin gaz, yıldız, ve siyah maddeleri koparıp kendine doğru çekiyor. Birkaç milyar yıl içinde cüce galaksi esnek ve uzun bir şekil alıyor. Ta ki büyük galaksi tarafından tamamen absorbe olana kadar.

Makalenin tamamı Wired'dan.




HAFTANIN TAKINTISI
Takıntılıyım üyesi ufakvık'tan:

Bana zarar veren insanlardan mutlaka intikamımı almalıyım. Yapı olarak minyonum. Boyum kısa ve kilo olarak da zayıfım. Bu nedenle kaba kuvvete yeltenemiyorum. Ama altta kalır mıyım? Tabi ki de hayır. Zarar veren kişinin konumuna göre oturduğu yere uhu sürme, çaktırmadan ayakkabı bağcıklarını birbirine bağlayarak onu düşürme ya da sevgilisi/ arkadaşı/ patronunun yanında "haşırtt" derecesinde ses çıkaracak kadar ağır bir laf sokarak sorunumu kökünden hallederim. Biraz çocukça biliyorum. Benim tarzım bu ne yapayım... Efendim bir şey mi dedin kardeşim!!!

Güvenilir takıntı kaynağı Takıntılıyım.com

No comments:

Post a Comment