14.9.10

başımın üstüne bir şemsiye isterim

GEREKLİ EŞYA SKYLIGHT UMBRELLA

New York'a yolunuz düşerse mutlaka gitmeniz gereken Guggenheim müzesinin güzelliklerinden biri. Frank Lloyd Wright'ın mimari çizgilerini şemsiyenin kollarına aktarmışlar ve çok da güzel olmuş. Skylight Umbrella Guggenheim Online Store'dan satın alınabiliyor. Yurt dışına da teslim edebiliyorlar gibi gözüküyor. Ben kendime bir tane almayı ciddi ciddi düşünüyorum.



MÜZİK YEAH YEAH YEAHS- MAPS

Tanışalı 6 yıl oldu kendileriyle. 6 yıldır bıktırmadı bu şarkı. Hatta genel bir Yeah Yeah Yeahs takıntısı yarattı bende.




LÜKS OTEL Round Hill Hotel, Montego Bay JAMAICA

Hayal kurmak bedava değil mi? Zamanında John F. Kennedy'yi de ağırlayan Round Hill Hotel, Karayip manzaralı, Delux Villa Suite'li süper lüks ve elbette bütçemin üstünde bir tatil. Ama çok çalışıp, çok kazanmak için de süper bir motivasyon. Daha da fotoğraf istiyorsanız buyrun Round Hill Hotelin websitesi.



REKLAM Bob Dylan'dan Google Instant

Şeytanın avukatlığını yapmak gibi olmasın, prensip olarak korporasyonlardan pek de hazetmem. Ama Google'la aram mecburiyetten iyi, zira hem ekmeğimi, hem bilgi dağarcığımı, hem de günlük eğlencemi Google'da birşeyler arayarak kazanıyorum. Bob Dylan'lı bu yeni Google Instant reklamı da 
'ha! zekice!' dedirtip, suratıma bir de gülünseme kondurdu. O yüzden paylaşmadan edemedim.


MODA ERDEM- 2010 SONBAHAR

Erdem Moralıoğlu'nun Londra'daki 2010 Sonbahar defilesinden. Diğer fotoğraflar için tıklayın.


TAKINTILIYIM'DAN HAFTANIN TAKINTISI SILMICEM

Evdeki eski hiçbir eşyamı atamamam yetmezmiş gibi bilgisayarımda da eski, tamamen gereksiz hiçbir dosyayı silemiyorum. olur ya, ilerde çok alakasız birşeyden ya ihtiyacım olursa, o zaman işte şimdi sildiğime çok pişman olmicak mıyım diye düşünmekten 10 senelik dokümanları arşiv arşiv saklıyorum.

No comments:

Post a Comment