10.12.10

Aralık'ın tazeleri

MODA LOOKBOOK KIŞA GİRERKEN

Karlı, paltolu, şapkalı eldivenli fotoğraflar Avrupa'daki LookBook ikoncanlarının profillerine eklenirken, Los Angeles'ta hava (aman nazar değmesin) gayet günlük güneşlik gidiyor. O yüzden o keskin kış soğuğunu, burunları donduran kar kokusunu resimlerden, filmlerden, televizyondan vs takip etmek durumunda kalıyorum. Mevsimin modasına, ince ipek bir şal örtünmekten veya en soğuk havada ince deri ceketimi üzerime geçirmekten fazla pek ayak uyduramıyorum mecburen. Ama bakıp bakıp LookBook trendlerinden beğendiklerimi paylaşmaya engel değil bu.












MUTFAK NAR AYIKLAMA ALETİ

Alet de denilemez aslında, öyle baya plastik bir kap. Ama hayat standartlarımı öyle böyle değil, geri dönülmeyecek bir şekilde değiştiren bir kap bu nar ayıklama kabı. Tam Los Angeles'a dönmek için uçağa bineceğim sabah, babam gözlerime inanamadığım bir gösteri yaptı bu nar ayıklama aleti ile ve ben direk bunu bavula atıp geldim. Narı ortadan ikiye kesiyorsun. Kaşıkla üzerine pat pat vuruyorsun. İki dakika içinde koca narı komple ayıklıyor, tane tane. Hala her seferinde kendim yapıyorum, oluyor ve hayretler içerisinde kalıyorum. Türkiye'de çok modası çıkmış anladığım kadarıyla herkes alıyormuş bunu, ama ecnebi memleketinde yaşayan bizlerin dünyadan haberimiz yokmuş! Son yılların en büyük keşfi bence bu. Hergün nar alıp yiyebiliyorum. Detokslanıyorum. Mutluyum.



MATRAK SARILMAK İSTEDİĞİM AMCA HITCHCOCK
 

No comments:

Post a Comment